Tuesday, September 13, 2011

Blackberries Jam Ice-Cream


I love blackberries and my favorite jam is blackberries jam. My mum makes the best blackberries jam and I use them a lot in cooking. This recipe is really easy, probably the easiest ice-cream recipe! And really delicious of course

I pelqej shume manaferrat dhe receli im i preferuar eshte ai i manaferrave. Mami im ben recelin me te mire te manaferrave dhe une e perdor shpesh gjate gatimit. Kjo recete eshte shume e thjeshte, ndoshta receta me e thjeshte e akullores. Dhe gjithashtu shume e shijshme 


Ingredients for the blackberries jam ice-cream:
  • 420 milliliter whipping cream
  • 5 dish spoons blackberries jam
  • 1 tea spoon vanilla

Perberesit:
  • 420 millilitra ajke 
  • 5 luge gjelle recel manaferrash 
  • 1 luge caji vanilje 
 You need also a processor 
Gjithashtu ju duhet nje mikser 
 Put the blackberries jam in the processor and mix until jam becomes liquid 
Vendos recelin e manaferrave ne mikser dhe e bluajme deri sa te behet nje mase e lenget
 Add vanilla and mix together
Shto vaniljen dhe bluaj serish
 Add whipping cream and mix them together 
Shto ajken dhe perziej serish
 Cooked ice-cream
Akullorja e gatuar
 
Put the measure in a bowl with lid or put a cooking translucent paper as a lid and let it freeze for 2-3 hours
Vendose masen ne nje tas me kapak ose vendos nje leter celofoni ne vend te kapakut dhe lere te ngrije ne akull per 2-3 ore
  Bon Appetit

♥ Kiki ♥

No comments:

Post a Comment

Thanks so much for the adorable comments that make my day!
Thanks for being part of my life! ♥ you all